Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole Płeć: Kobieta
|
|
Wysłany: Wto 18:51, 01 Lut 2011 Temat postu: Kolokwium z psychologii |
|
|
Mógłby ktoś w tym miejscu podać dokładnie jakie zagadnienia/tematy będą na egzaminie z psychologii bo wydaje mi się, że czegoś nie zanotowałam.
Mam zapisane takie zagadnienia:
1. cały behawioryzm (co dokładniej?)
2. techniki wpływu: drzwiami w twarz, stopa w drzwiach, puszczanie niskiej piłeczki, regóła wzajemności (czy oprócz tego jakieś inne nie wymienione tu techniki?)
3. warunkowanie klasyczne: co to jest schemat?, generalizacja, wygaszanie, procesy warunkowania klasycznego (czy coś jeszcze?)
4. psychoanaliza: struktura osobowości, mechanizmy obronne osobowości
I z góry przepraszam, że zawsze wszystkich się dopytuje często oczywistych rzeczy ale nie wynika to z mojej nieuwagi tylko z dociekliwości. Wolę się głupio pytać niż coś przeoczyć, a niekiedy moze mi coś umknąć, albo zostać źle zrozumiane lub inaczej niż powinno skojarzone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
|
Wysłany: Czw 17:32, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie będzie behawioryzmu, zamiast niego mamy sami przygotować struktury osobowości.
Wydaję mi się,że pani dr nas podpuściła, ponieważ warunkowanie klasyczne to behawioryzm.
Jeszcze pytała czy się zgadzamy.Zastosowała technikę psychologiczną, wzajemnych ustępstw, ale nikt nie zaskoczył, to mamy teraz i behawioryzm i struktury osobowości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
|
Wysłany: Czw 17:43, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ania jeszcze były takie tematy:
Eksperyment Dolińskiego i Nawrata, definicja, zmienna zależna, zmienna niezależna,
Pamięć wszystko ze slajdów jakie były na wykładach.
Miłej nauki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC Płeć: Kobieta
|
|
Wysłany: Czw 21:52, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ze pamiec tez ? moze ktos wkoncu napisac dokladnie co i jak . ja mam zapisaen tylko to co dyktowala ostatnio czyli : techniki wplywu spolecznego, warunkowanie klasyczne, strukture osobowosci, mechanizmy obronne osobowosci. i nie wydaje mi sie zeby mowla cos o pamieci ostatnio albo o wszystkich slajdach co byly na zajeciach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
|
Wysłany: Czw 23:10, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mam też ksero od Karoliny.
Eksperyment Doliński Nawrat.
Techniki wpływu społecznego: "drzwiami w twarz:, "stopa w drzwiach", "niska piłka", reguła wzajemności- na jakich zasadach działają.
Warunkowanie Klasyczne.
Pamięć -ostatnio na zajęciach.
Struktura osobowości, mechanizmy obronne osobowości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
Socjologiczna Ciamajda
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Czw 23:36, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mam zapisane to samo co Basia. tylko, że chyba nie przerabialiśmy struktur osobowości i tych mechanizmów, tak ? te struktury to chodzi o freudowskie teorie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Pią 15:57, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jak nauka z "kochanej" ekonomii?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Teoretycznie Teoretyk
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Wto 21:48, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mam prośbe może ktoś podac z jakiej książki bedzie te kolokwium z psychologi? które rozdziały? jeżeli mialby ktos mozliwosc je zeskanowac i wrzucic na poczte to bardzo prosze.. w czw wyjezdzam i wracam w maju wiec przydaloby sie cos juz zaczac uczyc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|